Mediaforce – novinky

Leden 2021

     Mediaforce vysílá i na dalších kanálech

Kde všude nás můžete sledovat?

Fanoušci motorek již určitě důvěrně znají web www.motohouse.cz. A motorkami samozřejmě žijí i všechny naše sociální sítě: Facebook, Instagram i kanál na YouTube.

Nezahálíme ani na poli hodinářském s naším magazínem WatchIt!. Oslnivým světem časoprostoru se můžete nechat pohltit na Facebooku.

Květen 2016

     Ocenění pro Mediaforce v soutěži Fénix

Odborná porota 3. ročníku soutěže Fénix content marketing ocenila firemní práci s obsahem v online i offline prostředí.

Vydavatelství Mediaforce získalo hned 4 významná ocenění:

3. místo za B2C časopis Rezident
3. místo za B2C časopis Mazda Revue
Cenu za kvalitu textu – Mazda Revue
Cenu za inovaci – Audi magazín

O výsledcích soutěže se můžete dočíst více v článcích na stránkách Mediaguru.

     Audi Magazín získal prestižní ocenění Fénix za inovaci

Audi Magazín, který kompletně připravuje vydavatelství Mediaforce, získal Zvláštní ocenění za inovace v soutěži Fénix content marketing za rok 2015. Magazín pro zákazníky a fanoušky značky Audi prošel loni dvojím redesignem, včetně přechodu na větší lifestylový formát. Česká mutace Audi Magazínu se vyznačuje velkým podílem lokálního českého obsahu, který je vhodně doplňován lokalizovanými články z německého nebo mezinárodního vydání. Díky velkému formátu a inovativním tiskovým technologiím tiskárny ASTRON studio CZ, a.s. je každé vydání jedinečné.

null

null

Leden 2015

     Společnosti ASTRON print, s.r.o. a Mediaforce, s.r.o. připravily a vyrobily řadu devíti propagačních brožur pro Středočeský kraj, většinu ve čtyřech jazycích. Brožury s podrobnými mapami, aktuálními údaji a profesionálními fotografiemi jsou k dostání v turistických informačních centrech kraje.

FÉNIX A ŽELEZNÝ DORT

Vydavatelství Mediaforce získalo zvláštní ocenění za fotografii ve 2. ročníku soutěže Fénix content marketing, a to za fotografie v časopise Audi Magazín, který připravuje pro společnost Porsche Česká republika. Samotné ocenění má tvar výkroje ze železného dortu.
Více na www.soutezfenix.cz.

PAŘÍŽSKÁ MLUVÍ ČÍNSKY

Magazín o luxusním zboží a životním stylu Pařížská street, který vychází čtvrtletně v nákladu 15 000 výtisků, bude nyní vycházet i v čínštině. Část nákladu tedy bude současně v jazyce českém, anglickém a čínském, druhá část jako dosud v češtině, angličtině a ruštině.

MOBILNÍ APLIKACE

Máte rádi časopis Motohouse? A teď si představte ještě větší porci zábavy a zasvěcených informací díky interaktivnímu obsahu a spoustě obsáhlých galerií, videí a zvukových záznamů, které lze spustit přímo v aplikaci jedním kliknutím. Aplikace časopisu Motohouse je dostupná pro obě platformy, tedy Android a iOS.

Aplikace MOTOHOUSE – stáhnout v App Store

Aplikace MOTOHOUSE – stáhnout na Google Play

NA MOTOCYKLU BEZPEČNĚ

Časopis Motohouse úzce spolupracuje s BESIPem, státní institucí, která se zabývá bezpečným silničním provozem a spadá pod Ministerstvo dopravy ČR. Redakční tým Motohouse mimo jiné vytvořil publikaci Na motorce v praxi, podle které učí celá řada motoškol.

Časopis Motohouse úzce spolupracuje s BESIPem

POŘÁDALI JSME MDŽ!

MDŽ – Motocyklový den žen – se konal 15. května ve Vysokém Mýtu. Pro 120 báječných žen na motocyklech zde byl připravený motorkářský program zaměřený na bezpečnou jízdu, techniku jízdy, první pomoc, údržbu strojů a mnoho dalšího.

PODPORUJEME SMRŽ ACADEMY

Časopis Motohouse se stal partnerem Smrž Academy, závodní akademie pro začínající adepty silničních motocyklových sportů. Smrž Academy působí v Českých Budějovicích, je určena dětem ve věku od 5 do 12 let a vedou ji známé motocyklové osobnosti Jakub a Matěj Smržovi. Tréninky obnášejí nácvik techniky jízdy, závodních návyků, ale také teoretickou přípravu.
Více na www.facebook.com/SmrzAcademy.

VYJÍŽDÍME S MAZDOU

Pro dovozce automobilů Mazda do ČR připravujeme nový krásný časopis, mimo jiné formovaný i nadšením pro vše japonské.